92.89% Başarılı
7.11%
Bir Genç Kızın Gizli Defteri - 1


Yorumlar 14
15,00 TL
12,00 TL

-En geç 2 iş gününde kargoda-

Neden yazarız Daha doğrusu neden anı defteri tutarız Yaşamımızın her döneminde ama özellikle ilkgençlik çağında, sorunlarımızı, mutlu mutsuz anılarımızı bizi yargılamadan dinleyen, paylaşan birilerine gereksinim duyarız.


Ve bu biri, evet, bildiniz, anı defterimizdir.


On beş yaşındaki Serra tüm duygularını, düşüncelerini anı defteriyle paylaşıyor.
Annesiyle babası neden tuhaf davranıyorlar

Yoksa yolunda gitmeyen bir şeyler mi var

Çeşmede tatil günlerinde tanıştığı yeni arkadaşları, Serranın yaşamında ne gibi değişikliklere neden olacak

Tüm bu soruların cevaplarını Serranın anı defterinde bulacaksınız...

Ödeme Seçenekleri

Kredi Kartınıza 12 Taksit
Kapıda Ödeme Seçeneği
Havale yada EFT ile
SMS Göndererek
Paypal Hesabınızla

Kargo Bilgileri

150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.
150 TL altı kitap siparişlerinizde Türkiye'nin her yerine kargo ücreti sabit 4.90 TL dir.
Şirketimiz tüm gönderilerini Aras Kargo ile çalışmaktadır.

Yorumlar 14

Misafir Kullanıcı 1 ay önce
ya aslında ben sadece 1 serisini okudum ama süpermiş ya diğer serilerine hemen başlamayı düşünüyorum çok teşekkürler bizi SERRAYLA tanıştırdığınız için

Misafir Kullanıcı : Hyfnkl

Misafir Kullanıcı 2 ay önce
Ben bunu 2 ke z bitirdim şimdi diğer kitepları alıcam ama Serra Cüneyt\'le evlenmicek galiba o yüzden çok üzgünüm\r\n

Misafir Kullanıcı : ipek olgunun birçok kitabını okudum. hepsi birbirinden güzel herkese tavsiye ederim .

Misafir Kullanıcı 3 ay önce
çok güzel bir kitap herkesin okumasını tavsiye ederim

Misafir Kullanıcı : içinde neler anlatıyor bende alacağım çünkü bir kaç bilgi verebilirmisiniz

Misafir Kullanıcı 5 ay önce
güzl bir kitap herkese tavsiye ediyorum süpeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Misafir Kullanıcı : aynen

Misafir Kullanıcı 5 ay önce
süper bir kitap okudum çok beğendim :) herkesin okumasını tavsiye ederim doğruluğun ve dürüstlüğün önemini anlatıyor daha ne diyeyim


Misafir Kullanıcı 5 ay önce
Bütün seriyi okudum. İnsan elinden bırakmak istemiyor. Ben de Serra sayesinde çok şey öğrendim. Seri bittiği zaman çok üzüldüm. İnsan bu kitabı okuyunca başka bir kitap okumak istiyor.İpek Ongun \' çooook teşekkür ederim. Beni Serra\'yla tanıştırdığı için.

Misafir Kullanıcı : aynen çok doğru bir söz söyledin katılıyorum sana =)
Misafir Kullanıcı : aynen ben1 3 4 okudum
Misafir Kullanıcı : kesinlikle...
Misafir Kullanıcı : gerçekten muhteşem
Misafir Kullanıcı : ne bu be
Misafir Kullanıcı : MUHTEŞEM

NURCAN B. 8 ay önce
güzel bir kitap olabilir :D lütfen bana yorumlarınızı gönderinnn :D


EZGI YASEMIN A.
Bu kitap saesinde hem öğütler aldım hem günlük yazmaya hem çok hızlı okumaya (zaten okuyordum ama) alıştım.serinin ilk iki kitabını okudum.muhteşemdi.3. yü arkadaşımdan alıp devam edeceğim.tavsiyemdir.


SEDEF S.
kızın yani serranın çok ama çok gizli herşeyden çok sevdiği günlüğü . her yaşadığı çarpıçı olayı günlüğüne yazar


EYLÜL Y.
Bu serinin hem okunması çok güzel hem de çok akıcı. Genç kızlara okumayı sevdiren bir seri bence.


ENGIN M.
okudum ve cok beğendim türkçe öğretmenim bu kitabı cok tavsiye ettiğini söyledi herşeyiyle ders veriyor insana özelikle çeşme günleri cok güzel keşke biraz daha bahsedilseydi...


ELIF A.
Elimden bırakmak istemediğim ve gençleri çok iyi anlayıp yazan ipek ongunun bu kitabını şiddetle tavsiye ediyorum :))


ŞEVVAL T.
eskir mi bu kitaplar eskimez ipek ongün seviyorum kadını

Misafir Kullanıcı : bir genç kızın gizli defteriinden sonra hangi kitap geliyor bilgilendirimisiniz lütfen
Misafir Kullanıcı : arkadaşlar arasında
Misafir Kullanıcı : bende almayı düşünüyorum yorumlara baktım gayet olumlu alabilirim :)

EYLÜL BURCU Ö.
Annesiyle babasının boşanması, arkadaşlarıyla yaşadığı zorluklar genç bir kızın fikirleri çok güzel olmuşş


Bu kitabı okuyanlar bunları da okudular